.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کریمی: آغاز تغییرات مدیریتی در بابل

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه تغییر و تحول در بدنه مدیریتهای کلان و استانی سبب تعالی و توسعه در مناطق می شود، یادآور شد: تغییرات مدیریت شهرستانی در شهرستان بابل آغاز شده است.
به گزارش مهر ، علی کریمی فیروزجایی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جشن سپاس اشتغال 88 آموزشیار نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش استان در جمع خبرنگاران در ساری افزود: آلیا از اقبال خوبی برای رای آوری در مجلس برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری باید در معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش که یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های دولت بوده تجدید نظر کند.

کریمی فیروزجایی با اشاره به آغاز تغییرات گسترده مدیران در دولت دهم و به تبع آن در مازندران تصریح کرد: نمایندگان دخالتی در انتخاب مدیران شهرستانی به صورت جدی ندارند اما مسئولان استانی برای انتخاب مدیران شهرستانی با نمایندگان مشورت می کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد علت تاخیر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل اظهار داشت: یدالله افشار مقدم مدیرکل فعلی هواشناسی مازندران به عنوان فرماندار جدید شهرستان بابل معرفی شده است.

کریمی فیروزجایی همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شنیده شده مدیریت ارشد استان در دولت دهم نیز بر مسند این سمت باقی می ماند، افزود: بحث و جدل و همفکری در مورد ماندگاری یا تغییر مدیریت ارشد استان در دستور کار جلسه آتی مجمع نمایندگان مازندران بوده که در مهرماه امسال برگزار می شود.

وی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مدارس به دلیل آنفلوآنزای خوکی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث شده و البته ممکن است مدارسی در نقاط محروم که دارای شرایط حاد باشند در برخی موارد تعطیل شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه خرید تضمینی برنج کشاورزان استان از دیروز در مرکز خرید برنج این شهرستان آغاز شده است در عین حال به نارضایتی کشاورزان استان و شهرستان از میزان قیمت خرید این محصول توسط شرکت بازرگانی و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور اشاره کرد.

کریمی افزود: مجمع نمایندگان استانهای شمالی هفته آینده در جلسه مشترکی با وزیر بازرگانی و جهاد کشاورزی افزایش قیمت خرید تضمینی برنج از کشاورزان این مناطق را بررسی خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای احیاء مراکز تربیت معلم افزود: مجلس هشتم نیز قصد دارد دستورالعمل ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش را به زودی اجرایی کند.

کریمی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به دنبال تصویب جذب و به کارگیری هفت هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی کشور در آموزش و پرورش خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.